سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستور العمل های لازم برای طراحی اپلیکیشن OS

 


طراحان اپلیکیشن مسئول طراحی خوب و ایده آل اپلیکیشن ها هستند در حالی که توسعه دهندگان باید بتوانند آن را به درستی پیاده کنند. 

طراحان اپلیکیشن وظیفه دارند تا هر چه که مربوط به طراحی میباشد مانند دکمه ها، رنگ ، استایل و … را متناسب با رابط کاربری UI و UX اپلیکیشن مورد نظر را طراحی کنند. 


یکی از انواع طراحی های اپلیکیشن طراحی اپ IOS میباشد که در ادامه کمی در رابطه با آن شرح خواهیم دارد. 


دستور العمل های لازم برای طراحی اپلیکیشن OS

طراحی اپلیکیشن موبایل در بین سیستم عامل های مختلف شباهت هایی دارد مانند؛


طراحی مبتنی بر هدف

سادگی طراحی

حفظ هدف طراحی اپلیکیشن

قبال خواندن و روان بودن اپ


در طراحی اپلیکیشن برای اندروید و آی او اس باید الگوهای مختلفی را در نظر داشته باشید .البته باید در مورد جزئیاتی همچون نوع قلم، دکمه ها، مکان قرار گرفتن آیکون ها و … که با رابطه کاربری در ارتباط است اهمیت داد.


 ابزار wireframe dedicated برای طراحی

برای طراحی باید نمونه ای از طرح را داشته باشید که برای این کار از ابزار wireframe dedicated میتوانید استفاده کنید. برای طراحی باید آن را روی کاغذ طراحی کنید که این ابزار این امکان را فراهم آورده به راحتی بتواند طراحی اپ مورد نظر را بکشید. 


ساخت نمونه اولیه اپلیکیشن

بعد از طراحی با ابزار گفته شده در بالا و مشورت با تیم طراحی و تایید آنها می توانید برای ساخت نمونه اولیه شروع به اقدام کنید.  


برای ساخت نمونه اپلیکیشن ابزارهایی وجود دارد که برای راحتی کار میتوانید از UXPin استفاده کنید. این ابزار جزئیات دقیقی برای ساخت دارد که در صورت حتی حدس و گمان می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. 



منبع 

 

وب نگاه